mandag 12. oktober 2009

Uke 4


PIKACHU


KJETIL



BLACKIE



TOGO



TIGER


EDWIN


LILLE MY



SANTOS


BUZZ


HELGA

Jeg har fått noen spørsmål om hvor jeg lager disse fotomontasjene mine. Det er Picasa 3 - som ligger på min maskin. Kjempe-enkelt og fine effekter.
Her fra uka som har gått (klikk på bildet, så får dere det i full størrelse):
Takk for sist, alle dere som var på besøk i helgen! Noen av dere fikk se terroristene i farta - andre ikke fullt sånn i farta ;O). Regner med vi får se dere flere ganger ila 4 uker - det er BARE EN MND til dere får en ny følgesvenn i huset!!!!!!

Vi har moret oss med diverse navnevalg - og bestekompis "Santos" syns det var stas at dere likte navnet hans!

Jeg tar mange bilder - og dere må bare si i fra, så skal jeg sende dere i full oppløsning dersom dere vil ha noen av de. Dere vil få endel også når valpen skal flytte hjem.

Pappa Quentin vil komme helgen dere skal hente - det blir fint for dere alle å få treffe pappan, og ikke minst matte Åsa også.


Posted by Picasa


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar